FAQ / veel gestelde vragen

 

  1. Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde bedragen in de webwinkels van Sportaanbiedingen B.V. zijn inclusief de geldende BTW. Vanaf vrijdag 28-09-2012 16:00 uur wordt er reeds met 21% gerekend, aangezien er na of op 1 oktober geleverd wordt. De BTW verhoging rekenen wij niet door aan u als klant.

 

  1. Wat zijn de verzendkosten?

Sportaanbiedingen B.V. verstuurt bij orders vanaf €50,- in Nederland gratis. Voor bestellingen naar België is het gratis vanaf €150,- per order.

De verzendkosten bij orders, ongeacht het aantal producten, tot €50,- in Nederland of € 150,- naar België zijn voor Nederland €6,75 en naar België €9,50.

Wij verzenden via DPD Pakketservice en PostNL pakketdienst en u krijgt bij uw order in Nederland een Track & Trace code per mail zodra uw order het verzendmagazijn heeft verlaten.

Bij orders die worden afgehaald zullen geen verzendkosten in rekening gebracht worden.

 

  1. Levertijd orders

Sportaanbiedingen B.V. verstuurt binnen 1 tot maximaal 3 werkdagen uw order. Dit is afhankelijk van de voorraad en drukte.  Sportaanbiedingen B.V. verstuurt haar orders met DHL en PostNL en deze hanteert de volgende bezorg dagen: dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.

De snelheid van de levering is afhankelijk van de berzorgers. In principe levert zowel DHL als PostNL de orders van Sportaanbiedingen B.V. de eerst volgende bezorgdag af.

 Zodra uw order ons verzendmagazijn verlaat en u uw track & trace (binnen Nederland) ontvangt, kan Sportaanbiedingen B.V. helaas geen invloed meer uitoefenen op de levertijd.

 

  1. Garantie

De artikelen van Sportaanbiedingen B.V. voldoen aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid zoals u die naar alle redelijkheid en billijkheid van het product mag verwachten. De standaard garantie is 1 jaar met uitzondering van de artikelen waar expliciet vermeld staat dat dit langer is.

Mocht er onverhoopt een klacht zijn over een artikel dan kunt u contact opnemen via info@sportaanbiedingen.nl. Vermeld daarbij duidelijk uw ordernummer, orderdatum en het artikel. Bij zichtbare schade en/of problemen bespoedigt de afhandeling van de garantie als u er een foto bij toevoegt.

Sportaanbiedingen B.V. streeft ernaar om gedurende werkdagen en werktijden binnen 48 uur een reactie te geven.

 

  1. Is mijn online betaling wel veilig?

Uw online betalingen bij Sportaanbiedingen B.V. worden afgehandeld door Payment Service Provider Multisafepay. Multisafepay maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en Multisafepay zorgt voor de afhandeling van uw transactie. Multisafepay is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.

Kijk op de website van Multisafepayvoor meer informatie over online betalingen via Multisafepay

 

  1. Artikel Uitverkocht

Heeft u een artikel gezien dat u graag zou willen bestellen, maar hij staat op “uitverkocht”? Neemt u dan contact op via info@sportaanbiedingen.nl. Sportaanbiedingen B.V. kan dan nagaan of het artikel nog geleverd kan worden of biedt u een goed alternatief aan.

 

  1. Afhalen

Heeft u gekozen voor afhalen, dan krijgt u tijdens kantoortijden op werkdagen binnen 8 uur een bericht wanneer uw product klaar staat om afgehaald te worden. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag het product op de afhaallocatie te krijgen. Bij afhalen bent u niet verplicht tot afnemen.

Orders die niet binnen 1 week worden afgehaald worden automatisch geannuleerd, mits u een afhaaldatum doorgeeft bij “opmerkingen” in de bestelprocedure.

 

  1. Kan ik de artikelen ergens bekijken?

 Sportaanbiedingen B.V. heeft naast de 2 huidige Webshops een magazijn waar het grootste deel van ons assortiment voorradig is. Wij raden aan van te voren altijd even te bellen zodat een van onze medewerkers u kunt garanderen dat het gewenste artikel voorradig is. 

De artikelen van de overige webshops kunnen na afspraak via telefoon of mail worden bezichtigd in onze showroom te Alphen aan den Rijn.

 

  1. Hoe kan ik de order retourneren/ ruilen?

Is een product niet naar wens of wilt u deze ruilen?  U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Na het annuleren heeft u nogmaals 14 dagen om de/het product(en) terug te sturen. U kunt uw herroeping per mail aanmelden met behulp van het te downloaden herroepingsformulier. Na ontvangst en controle van de retourzending zal het aankoopbedrag + eventueel eerder gemaakte verzendkosten binnen 14 dagen op uw rekening worden teruggestort. De kosten voor het terugzenden van klant naar webwinkel zijn voor eigen rekening. De verzendkosten in geval van ruilen zijn voor onze rekening.

Om onze webshop gebruiksvriendelijker en persoonlijker te maken, gebruiken wij cookies.
Bezoek je onze website, dan gaan we ervan uit dat je akkoord bent. Bekijk ons cookiebeleid Klik hier